Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom op de pagina stomerij

  • Webmaster stomerij

    Welkom op de stomerij.startpagina.nl. U kunt hier al uw tips, mededelingen, belevenissen in stomerijen, positief en minder positief kwijt. Mocht u een website van een stomerij missen laat me dit dan weten. Ik zet deze er dan bij onder de juiste provincie.

    Houdt het hier wel netjes en beleefd en maak dit prikbord, door uw bijdrage, tot een succes.

    Groeten,

    Leen Hutmacher.

  • dennis

    vraag hoe kan ik mijn stomerij aanmelden op deze site?

  • Webmaster stomerij

    Hiervoor zijn diverse mogelijkheden:

    1) U heeft een website en u geeft het adres van uw site door aan: stomerij@pagina.nl. Uw website wordt dan toegevoegd.

    2) U heeft nog geen eigen website. Ook dit kan ik regelen voor u. Klik hiertoe op de rechterbanner en vraag hier informatie op omtrent de details hiertoe.

    P.s. De rechterbanner is nog te huur. Informeer hiernaar op stomerij@pagina.nl

  • Weigand

    Bij deze wil ik graag mijn site op stomerij.startpagina.nl onder de provincie drenthe (met h) hebben staan. Het adres is:

    www.netex.nl/eer (Emmen)

    www.netex.nl/eer (Nieuw-Amsterdam)

    www.netex.nl/eer (Schoonebeek)

    www.netex.nl/eer (Coevorden)

    www.netex.nl/eer (Oosterhesselen)

    www.netex.nl/eer (Odoorn)

    www.netex.nl/eer (Klazienaveen)

    www.netex.nl/eer (Emmer-Compascuum)

  • Weigand

    Sorry heb in de 2 voorafgaande plaatsingen vergeten de naam van mijn stomerij te melden. Bij deze:

    Stomerij E.E.R. (Emmen) is hoofdvestiging

    de andere plaatsen zijn depots

    Nogmaals dank

  • Webmaster stomerij

    Ik kan en mag uw website maar 1 keer toevoegen op de pagina. Dat is bij deze gebeurd

  • Weigand

    De naam van de stomerij is niet Netex, maar E.E.R.